sobota 14. března 2009

Lamborghini Murciélago LP640 Versace edition






4 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Pěkné fotky.S focením modelů,,válčím"delší dobu.Někdy se to povede někdy ne.Zajímalo by mě něco o úpravě,a jestli modelů Lamborghini máš víc.Karel S

Ondřej Vávra řekl(a)...

úprava čistě individuální, samolepky Versace + spz... Nejsem sběratel modelů, spíš občas pro potěšení oka koupím model.. Z lamborghini mám šedé LP640, LP640 Versace edition a Murciélago L147 Verde ithaca colour :-)

Unknown řekl(a)...

Škoda,doufal jsem že konečně potkám kolegu nadšence do modelů,Lamborghini.Ale i tak jsem rád za každý,,střípek".Mám připravené samolepy,Versace,a chtěl bych ještě dořešit interier.nemáš náhodou nějaké fotky Diabla SV 35 Anniwersary?Nějaké jsem získal ale stále to není ono...Chtěl jsem tě také požádat jestli umíš poradit jak dostat mojí fotku do profilu při psaní na Lambo power.Nahrál jsem jí tam ale nezobrazuje se.
Zatím...
Karel

Ondřej Vávra řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.